Sunday, February 22, 2009

Da F.C.U.K

Klang mmg selalu Jam macam sardine everyday..Rasa tension everyday ondaway blk atau gi kerja...Mmg memerlukan kesabaran kalau ingin berjalan di Klang...Drebar drebar kat klang nih plak mmg cilako tahap gaban ihate u know!!itu yg menyebabkan punch card aku selalu merah tak pernah nyer itam(padahal mmg bgn lambat)kahhh!pasal depa ni gaklah aku jadi masyarakat yg kejam...mcm last week nyer kes aku tlh mencalarkan keta org dgn menggunakan 50sen syiling tp ini bukan disebabkan drebar tapi tukang duduk seblh pemandu aku benci pompuan tuh mmg "fcuk" gile jibam tahap jamban...aku tau ler boipren ko tuh tak hensem tapi tkyh nak inform satu jln klang nih...mangkuk!!!ok saya tlh melepaskan bedung didada(kalau tak salah ayat) psl last week nyer citer...Kahhhhh!trima kasih kerana mendengar...aseng dgr citer nih hampir beratus kalinya dan beratus kalinya dia tlh membebelkan aku...aku benci jalanraya...aku ingat aku nak convert keta comel aku jadi personal jets di bengkel Rahman Workshop...