Thursday, March 5, 2009

Apakah????

Adoi...lamanya tak update...bz da moment...balik kerja jerk mmg ader pegang lappy mmg ader
on9 tapi malazz nak update...mood garfield aku tlh datang melanda mmg berpadanan ler kalu badan camnikan kengkadang akan datang sakit camni....kahhhhhh sian!!!ni pun update karena aku kat opis boring punya citer and teringin nak bercakap ngn blog aku....Ah seng selalu cakap aishhh i tgk u ni asyik baca blog org jerk and i tgk blog u tuh macam tak bergerak pun kahhhh...selamba perli nampak...atoiii aku mmg *heart* baca blog org kengkadang sampai sengeh sengsorang kat dalam bilik..kat opis pun firstly benda yang aku buat kat opis bila datang is membuka blog orang yang aku tlh follow..aku mmg loyal baca citer yang korang update ....tapi loyal utk bercerita ttg aku mmg hampeh....ikut mood!!!ok ok lah nnt kalau mod garfield aku dah abis aku citerlah pasal aku even takder org nak baca citer aku...kahhhh siannnn!!!!ok monday cuti ,tomorrow balik kg ah seng sabak bernam abang dia engage....pilihan MIL aku....ni kiranya menantu pilihan lah ni....aku menantu paling hampeh ......sabarlah Mak Sukati nak layan aku....