Sunday, March 15, 2009

Happy birthday to you...you born in da zoo...kahhh happy birthday babe!!!17 march nI besday Mr Ah Seng..Walaupun blm sampai lagi tapi aku dah selamat memberi hadiah pada Ah Seng...sebab semangat Rahmatullah jadi bg hadiah present awal skit...Yer Babe!!on that day nanti kita kasi hadiah lainnn baikkb punyaa!!...kahh!!!
After work khamis lepas aku pas balik kerja trus amik dak Hani kat Umah nenek Hani thn trus gi jenjalan kat JJ Bukit Raja sebab boring lagi Ah Seng balik lambat lagi pun ari tuh dpt voucher JJ 70.00 (Occaylah tu dari 40.00 kahhh!!sian kakak aku jangan jeless) jadi nak menunaikan voucher tuh saja jenjalan ngn anak dara aku nih...dan dia tlh menshoppingkan voucher aku tadi ngn beg barney and friend ngn cd barney yang akan rosak setelah 2 kali pasang mmg takder kualiti...hampeh budak kecik ni tau....sabau mak dibuatnya...
After tht lepaih dah penat aku jenjalan layan kerenah budak kecik ni aku pun teringat nak survey carik hadiah Ah seng pastu try masuk Adidas tgk kasut tapi macam tak menarik pastu Nike tak menarik gak dia...pastu nampak kedai Levi's tgk seluar takut Ah Seng tak minat dia tu cerewet kalau bab pakaian dia...thn ternampak wallet levi's haaa macam menarik jerk wallet Ah Seng pun dah macam belacan mak aku kat dalam peti ais hijau dia...kahhh!!Akhirnya aku grab jerk tanpa pk panjang sebab penat nak layan kerenah budak kecik yang asyik lari kuar pegi kekedai Bata sebelah hish tak puas shopping btul dak ni...

pastu malam trus bagi sebab tak sabo kah kah kah ...aku lak yang excited....
kasut next time ler babe...bulan 5 ker...wah wah wah 2 bulan depan time aku plak pungut hadiah bulan 4 besday kita n bulan 5 anniversary...kah kah kah (gelak macam mojo jojo)

Occay Babe nanti kita letak wish list senang nak choose nak bagi aper kat eyja (sambil berkelip mata membuat muka kahsian)

Dan tak lupa jutaan trima kasih aku pada Padini kerana telah kad harijadi awal kat aku dengan 30% off...akan aku pergunakannya....thanx thanx ingat ader datang lagi tak voucher ker kad kad harijadi yang menarik nih....huhuhuhuhu