Thursday, April 16, 2009

Baby Hani Not Well..

From yesterday Hani demam..jap jap elok,bila sampai malam Temp mula naik.Memandangkan aku cebuk kerja jadi Mr Ah Seng bawak Hani gi Sheela's chk up tapi doc bg ubat montot...sian Hani!kalau aku kat sana mmg air mata aku dah leleh dah...huhuhuhu!!kalau korg tak caya time Hani cunat (for the girls) aku seriau nak nengok aleh aleh Mr Ah Seng gilah ngn MIL aku...bolehh..ingat time Hani slh urat demam sesaja bwk gi urut,melalak lol si Hani ni bagai tak mau bila diurut udah udahnya Mak Hani ni pon leleh lol air mata sucinya ini..kahhhh..nenek urut tu pelik nengok aku...sian kat Hani dapt Mak yang agak sensitip...cian...
Balik pada story...aku risau lol...Hani asyik merengek even tgh tgk citer kegemarannya..yg paling cian malam tadi dia menangis sambil nyanyi "I YeYu,yu Ye Mi"sambil leleh leleh air mata...cian tau...ader idea ker petua ker apa apa yang boleh kebah demam kecik nih....Huhuhu...Mak Hani ngantuk layan Hani malam tadi...semalaman tido kat kangkang aku...huhuhuhu