Wednesday, April 8, 2009

Hari Makan Sedunia!!

Last Saturday gi menghabiskan masa ngn Ah Seng coz whole this week nak gi Alor Setaq..Huhuhu...disebabkan dia tak kerja tht day dia membuat rutin utk menjaga hati bini dia nih anta bini dia gi kerja,pick up his bini and lunch togetha and tht saturday mmg aku lapo nih coz tak sempat nak breakfast biasalah lambat punya pasal...jadi tgh hari tu dah mula rasa nak makan meja opis aku...jadi Ah Seng bawa gi JJ bukit tinggi kengkonon nak tgk movie citer tht Confession...bla bla bla tu lahh...tapi punyalah ramai makhluk yg q nak beli tiket trus tak jadi...hampeh btol..dahlah tak bolh booked on9...Hansap btol...jadi gi makan jerler kat fish manhattan.....pastu balik trus amik budak kecik tuh gi mamam dinner kat umah mama kat KJ...nyum nyum nyum...mama punya masakan mmg tak boleh lawan punya...Masak lemak ketam...sembilang asam pedas,jengkol masak lemak and ikan bilis goreng cili...uishhh rejeki!!!!
aND late night malamnya plak gi MC D temankan Hani Main kat Mc D seksyen 3.Jadi in this entry takder muka hani kerana sibuk main ok!!!
Aliennnnn!!!Run for your life!!!

Mak Bapak yang perasan bujang....

Tak boleh lah aku tk letak muka budak kecikk nih...disebabkan dia anak aku jadi aku letak gak pic HANI ADLINA
Peace Babe!!!!