Wednesday, April 8, 2009

Miss Ah Seng~!!Entryketinggalan pertama...

Huhuhu...laki ku ker Aloq Setaq this week..Jadi disebabkan klas kat APT takder and mr Ah Seng takder jadi takde ler org nak kaco aku utk memblog...ok apa yg aku ketinggalan...waaa mmg byk gilos pic yg blum aku update...huwaaa ni yg tak besh nih...tak memula aku ader nampak citer pasal Hot Air Balloon...Actually tak tau pasal Hot Air Balloon kat Putrajaya nih...ingat sajer nak jalan kat Alamanda...tp ader Pesta menarik nih layankannn...citer byk takder piccas LAYANNNN!!!Hani yg semangat menyedut air bekalannya yg dibikin oleh nenek..

Memang kat sana hot gila babas!!thn crowd mmg ramai gilos...dengan ketandusan food and drink coz kena q panjang giladari aku haus trus jadi tekak kemarau...thn dgn perut yg lapo
aku membeli kepok lekor yg hancur berharga dua hinggit dan jus mangga yg agak boleh dipuji keenakannya..terpaksa berebut ngn sorg budak cina darjah 3 yg sibuk nk amik cup air aku...hampeh btoll..
Tengok crowd mmg ramai!!!!abaikan pic ketiga tuh seorg awek yg tgh tadah senyuman dari kamera lelaki itu aka boipren dia...

Ni nak tunggu bebelon ni tegak pun bercinta gak aku terasa macam nak tolon tiupkan....
semput aku kalau tiup..
Abaikanlah muka aku yg berlengas nih...mmg penat babe...panass jgn ckplah!!!since tgh hari ramai dh tunggu all this thing and until night baru habis semua balloon terbang.....

dan this time tolon abaikan muka laki aku yg dah mula buat pengumpulan minyak semulajadinya..kah!!!boleh buat nasi minyak...and boleh jadi org minyak sedunia...jenab jenab...harharhar jgn mare babe muahxxx!